Dejavniki uspeha oglaševanja na Google
Na uspešnost spletnega oglaševanja na Googlu vpliva več dejavnikov. Pri tem smo vam v pomoč mi!
- Izbira ključnih besed Google KeyWords
Pomembno je izbrati prave ključne besede za oglaševanje na Googlu. Prave ključne besede so tiste, ki imajo visok ROI (Return On Investment). Google za zakup ključnih besed nima fiksne cene, zato je pomembno te ključne besede upravljati z namenom maksimizacije učinkovitosti.
- učinkovito oglasno sporočilo
Oglas mora biti zasnovan tako, da vsebuje Call to Action s čimer nagovarjamo uporabnika k temu, da izvede želeno aktivnost. Oblikovanje učinkovitega promocijskega sporočila je umetnost, ki jo zaupajte strokovnjakom. V nekaj besedah je treba prepričati uporabnika, da ste vi pravi in ne vaša konkurenca poleg vas.
Spletna stran mora biti všečna, ponudba zanimiva, uporabniška izkušnja dobra. Landing page mora ustrezati ključnim besedam po katerih so vas uporabniki našli. Če se vsebina ključne besede ne bo ujemala z landing pageom boste znižali stopnjo konverzije uporabnik -> kupec. Oblikovanje spletnega nastopa in vsebine je bolj prepuščena vam. Lahko pa se dogovorimo, da vam svetujemo tudi glede tega.
To je le nekaj najbolj pomembnih dejavnikov, ki vplivajo na uspešnost spletnega oglaševanja.
Izberite Google Adwords strokovnjake in začnite oglaševati na Googlu, ker bo Google dal pospešek vašemu poslovanju!
Ni komentarjev:
Objavite komentar